КОМАНДА777 (komanda777) wrote,
КОМАНДА777
komanda777

Мери: Хто і як використовував Інтернет на місцевих виборах 2010

В Україні пройшли ще одні вибори. Цього разу обирали міських та селищних голів, а також депутатів селищних, міських та обласних рад.
Тож компанія ElectionMall Україна вирішила скористатись нагодою і проаналізувати хід цієї передвиборчої кампанії в мережі Інтернет. Нами було розглянуто діяльність новообраних мерів обласних центрів, а також їх основних конкурентів.
 
Як то кажуть, є дві новини: хороша і погана. Хороша новина полягає в тому, що навіть політики міського рівня розуміють, що Інтернет-аудиторію вже не можна ігнорувати, і починають освоювати це нове для них поле боротьби за електорат. Майже половина з розглянутих нами учасників перегонів представлена у всесвітній павутині. Погана новина – мало хто з них має дійсно якісне ”представництво” в мережі Інтернет. Нажаль, більшість кандидатів або почали активність лише за два - три місяці до виборів, або, навпаки, зовсім не оновлюють інформацію на сторінках.
Зразу хочеться зазначити, що під представництвом в Інтернет ми мали на увазі не тільки офіційний сайт політика, але також його блоги і сторінки в соціальних мережах (хоча переважна більшість все ж таки надає перевагу персональним сайтам). Ми детально вивчили сторінки учасників перегонів та виділили основні плюси і мінуси Інтернет-кампанії місцевих виборів 2010.
По-перше, адреса сайту так само важлива як і адреса офісу. Тож було досить дивно бачити, що назва сайту протирічить його вмісту. Так деякі сайти, що названі прізвищем кандидата (або мера), виявляються сайтом міської адміністрації. Виходить, що при зміні мера, потрібно буде змінювати і адресу сайту. Крім того, такий підхід не зовсім коректний з точки зору Інтернет-етикету. Це все одно, що назвати своє робоче місце в офісі своєю приватною власністю.
По-друге, деякі сайти кандидатів не працюють зовсім, або не оновлюються після виборів. Є навіть такі, що висять покинутими ще з минулих виборів. З таким же успіхом ці учасники перегонів могли повісити табличку ”Зачинено” на дверях свого кабінету. Більше того, всім відомо, що набагато ефективніше і дешевше  підтримувати ресурс постійно, аніж відновлювати його перед кожними наступними виборами.
По-третє, багато кандидатів у мери використовують сайт як інформативну афішу, просто наповнюючи його інформацію. Вони, нажаль, не розуміють, що виборці втомилися слухати – вони хочуть говорити і брати участь в житті України. Лише декілька кандидатів дали таку можливість своєму електорату у вигляді форм для заповнення на сайті, форумів, сторінок в соціальних мережах. Зате ті, хто використав ці сучасні можливості Інтернет, отримали гарну відповідь – люди активно спілкуються на цих сторінках, коментують новини, вносять пропозиції, а також допомагають у передвиборчій агітації.
По-четверте, окремо хочеться наголосити на якості ведення соціальних мереж, адже тут також є свої правила, порушуючи які можна не тільки не підняти рейтинг, але й зашкодити йому. Згадаймо хоча б історію, яка трапилася з блогом пана Яценюка на президентських виборах. Більшість кандидатів зробила із сторінки в соціальній мережі ще одну стрічку новин, що дублює сайт. При цьому сторінка називається ”персональна сторінка кандидата”. Але люди прекрасно розуміють, що сам кандидат і близько не підходив туди. Виходить, електорат знову обдурили. Набагато чесніше створювати сторінки прихильників даного учасника виборчих перегонів – таким чином можна згуртувати його прихильників, не обдурюючи їх.
В той же час не можна не відмітити, що є дійсно якісні, дійсно ”персональні” блоги і сторінки. Користуючись нагодою, Компанія ElectionMall Україна висловлює повагу тим політикам, що не лінуються власноруч вести свої сторінки і навіть відповідають на коментарі. Така робота не залишається не поміченою. Блоги і сторінки, що ведуться власноруч, давно і регулярно, користуються неабиякою популярністю відвідувачів і займають найвищі рядки у пошукових системах. Така популярність відображається і на реальному рейтингу кандидата. 
Наостанок хочеться побажати успіхів новообраним мерам. Нехай робота на благо України приносить вам радість та задоволення, нехай завжди вистачає сил та наснаги на здійснення планів і поліпшення життя громадян.

Источник здесь
Tags: Интернет, Современные политтехнологии
Subscribe

Buy for 1 000 tokens
И вновь обращаюсь к статье из своей книги «Моя бессонница» , под названием «Украина.Язвы»( 9.06.22016г.). Пять лет назад мне казалось , что название статьи слишком уж резкое, а содержание и прогнозы, изложенные в ней, уж очень пугающие. Перечитав статью по прошествии…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 5 comments