КОМАНДА777 (komanda777) wrote,
КОМАНДА777
komanda777

Бувальщини від Сєдова - I

        Бувальщини епохи «розвитого соціалізму:
Революція й «біоміцин».

   Було це ще в далекі “застойні” 70-ті роки, коли ковбаса була по рубль сорок, вино”Біоміцин” по рубль двадцять, скрізь висіли гасла “Слава КПСС!”, а нам, кому сьогодні за 50 -  було по 20 - 25 років.

  Працював я тоді в Ананьївському районному Будинку культури художнім керівником. А треба сказати, що тоді майже щодня проводились  якісь міроприємства: концерти, спектаклі, репетиції, їздили з агітбригадами тощо. Нудьгувати було ніколи.

   Завідуючою відділом культури тоді була Таїсія Гнатівна, дуже совісна та відповідальна жінка. Ну й,чого гріха таїти, пиячили ми тоді дуже сильно. Буквально кожного дня і до повного,як кажуть,цейтнота. Пропивали все що могли, а одного разу з директором РБК навіть хотіли за 3 рубля продати величезну картину «Дружба народів», котра висіла в вестибюлі районного Будинку культури. В той раз пропити картину у нас не вийшло,бо ми настільки заслабли від систематичних п’янок, що  зняти її фізичних сил не вистачило…

 І ось  - повний зал народу, іде премє ра революційного спектаклю під назвою “Загибель Алмазова”. Ми з покійним Ванею Т., баяністом районного Будинку культури, котрого за віртуозну гру на баяні прозвали  “Маестро”, грали в цьому спектаклі ролі революційних матросів. Костюмерна тоді була в РБК велика, форма революційних матросів – натуральна, рушниці та нагани – також бойові, тільки без бойків.

   Тож, стоїмо ми з “Маестро” за кулісами, чекаємо свого виходу. А нам по ходу спектаклю декілька разів потрібно було виходити на сцену та конвоювати білогвардійського офіцера, роль котрого грав Віктор П., директор Будинку культури. А в кінці спектаклю ще й розстріляти його…

  Почували ми з “Маестро” не дуже гарно, бо буквально вчора, після виступу агітбригади добряче випили з «трударями-хліборобами» в котрих виступали, а похмелитись ще не встигли..

-           “Слухай,Володя - каже Маестро. -Поки ще до нас черга дойде виходити на цю “ долбану” сцену        

(а чудовий музикант, баяніст та хормейстер Іван Т. дуже не  любив акторство), то в нас хвилин 20 є. Ми ще й в “Гастроном” встигнемо і Вітю розстріляємо. Візьмемо хоч пляшку “біоміцина” в борг, вип ємо, а я потім з халтури їм гроші віддам.Бо у мене зараз мозги поїдуть…”

-          “А форма?Ми ж одягнені як революційні матроси, у нас же на бескрозирках “Беспощадний” написано… Та  можемо й не встигнути.. Крику буде, в залі “райкомівці” сидять…”

   - “Встигнемо, скільки тут йти! Так з гвинтівками  і підемо, щоб скоріше було.. Бахнемо одну на двох з горла – кому від цього гірше буде?”…

   Умовляти мене довго не треба було і ми з Іваном Олексійовичем швидкою ходою, не звертаючи ні на кого уваги, пішли в “Гастроном”.

  Було це весною і багато жителів нашого міста були вельми здивовані, коли побачили на вулицях Ананьїва рішучих революційних матросів лінкора «Беспощадний» у безкозирках, з гвинтівками. Деякі навіть ув язались за нами, створивши невеличку демонстрацію.

    Але більше всього здивувалась продавець, коли бог зна звідки з явились революційні матроси з гвинітками, в бескозирках та бушлатах і попросили в неї пляшку “Білого міцного” в борг. Потім, тут же, не відходячи від прилавка, випили її з горла і, не кажучи ні слова, далі побігли по своїм революційним справам.

  Бідна завідуюча відділом культури Таїсія Гнатівна ледь не посивіла, коли раптом виявила, що революційні матроси посеред спектаклю,за 10 хвилин до свого виходу,кудись зникли разом  з рушницями та наганами…

   Але ми встигли і перші її слова були: ”Нарешті й п яна матросня прийшла..А ну, марш  білогвардійського полковника розстрілювати! Алкоголіки…»

                                                                                          Володимир  Сєдов,журналіст,

                                                                                           член національної Спілки журналістів України



Tags: Правда жизни, Юмор
Subscribe

promo komanda777 march 28, 08:11 1
Buy for 1 000 tokens
Американский социолог Джозеф Овертон очень ярко и полно описал применяемые в настоящее время технологии по изменению отношения общества к некогда принципиальным для него вопросам, как совершенно чуждые некогда обществу идеи принимаются им, и в конце концов. Американский социолог Джозеф Овертон…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments